Tag

, , , , , ,

Una de’ ccose ca ha fatto addeventà Napule accussì fammosa pe’ tutte ‘o munno, a fora ‘o sole, ‘a pizza, Margellina, ‘o Vesuvio e San Gennaro, è stata sicuramente ‘a canzona napulitana.

Sergio Bruni in “Vieneme ‘nsuonn

E passa ‘o tiempo sunnanno ll’ammore,
sultanto ll’ammore,
e nun s’arrenne’stu core,
penzanno,aspettanno a te.
Pure ‘a vernata fredda se ll’accarezza ‘o sole,
ma ‘o sole,’o sole mio addò stà?

Vieneme ‘nzuonno,sì,vieneme ‘nzuonno:
nun me scetà,famme,mpazzì,’zieme cu te;
me pare overo ca si’ turnata
comm’ ‘a ‘na vota abbracciata cu me,
ammore,ammore mio.
Sent’ancora dint’ ‘e vvene
‘o desiderio e ‘o bbene,
damm’ ‘a mano,damm’ ‘o core,
io voglio sulo a te…
Vieneme ‘nzuonno, sì,vieneme ‘nzuonno,
te voglio di’: ‘o sole mio,’o sole mio si’ tu!

Facimme pace: nun ‘mporta ‘o passato,
ce sta ‘nu dimane; io cont’ ‘e juorne
suffrenno,vulenno sultanto a te.
‘Sta vita nun è vita, si nun ce sta ll’ammore,
‘a ‘mmore ll’ammore mio si tu!

Vieneme ‘nzuonno, sì, vieneme ‘nzuonno

